söndag 21 augusti 2011

-Update-

Nu har veckan nått sitt slut! Nästa vecka drar skolan igång, eller det är inskrivning nästa vecka och utbildningen börjar måndagen veckan där på.

I onsdags åkte jag iväg till min farmor för att sy. Det gick bra och jag blev klar. Vi konstaterade att det var det lättaste vi hade sytt hittills. Den senaste hade så många detaljer och det var nödvändigt att den passade perfekt. Och de innan den hade gigantiskt konstiga hattar.
Det jag har kvar på den här är att måla en hel del detaljer. Det är mönster på kläderna som jag tycker blir snyggast om jag målar dit med textil färg. Man skulle kunna ta tyg, klippa ut i rätt form och sedan sy på, men jag tycker inte att det blir bra.  Dock får det vänta tills att marknaden har passerat!

Och på tal om det så håller jag på att bygga upp en ny hög! Just nu är en inte så stor men jag ska jobba på det hela dagen så förhoppningsvis får jag en del klart!

Hoppas att ni njuter av veckans sista dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar