lördag 3 september 2011

!Födelsedags Give Away!

*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~**~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*

Tävlingen avslutades den 14/10



I dag fyller jag 20 år och det ska vi fira med en utlottning!
Det finns 3 stycken priser att vinna:

Pris nr 1
Det första priset är 3 stycken Viva 50 grams garnnystan i från Marks & Kattens.
Garnet är 100 % bomull och färg nr 1448(orange enligt bilden)
50 gram = 80 meter

Pris nr 2
Det andra priset är 2 stycken 50 grams Delano nystan ifrån CeWeC
Garnet är 5% Alpacka, 5% Mohair, 10% Ull och 80% Akryl i färg nummer 17; skiftar i grönt,turkost och gult
50 gram= 225 meter

Pris nr 3
Pris nummer 3 är 1 stycken 100 grams Maja nystan i från Svarta Fåret
Nystanet är 100% Akryl och i färgnummer 115 som skiftar i olika nyanser av blått
100 gram = 180 meter

Åter igen kör vi med lotter:
1 lott får du om du kommenterar detta inlägg,
skriv även vilket pris som du helst vill ha och om du inte har en blogg lämna även din mail adress
1 lott får du om du tar bilden överst i detta inlägg och länkar ifrån din blogg tillbaka till det här inlägget
1 lott får du om du är följare till min blogg


Utlottningen stänger den 14/10 och jag presenterar vinnaren under helgen där efter!
Glöm inte att skriva hur många lotter som du deltar med!

*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~**~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*

68 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Klart jag vill delta och fira din födelsedag! Gratulerar!! Egentlien är det ju DU som fyller år som ska ha presenter och så delar du ut såna i stället. Himla generöst av dig. :) Jag blir följare och lägger en länk till din tävling i min blogg också! Jag deltar alltså med 3 lotter :)

    SvaraRadera
  3. Tjoho! Så skoj. Jag följer redan din blogg men lägger till en länk på min blogg, så det blir 3 lotter. Håller tummarna.
    //jonna d

    SvaraRadera
  4. Jag är följare, länkar och nu kommenterar jag :) 3 lotter.
    Nr. 2 skulle inte vara så dumt

    SvaraRadera
  5. Grattis!!!! Vilka fina garner du ger bort! Jag kan tänka mig alla tre paketen. Vore så roligt att vinna någonting. =)
    Jag är redan följare och lägger en länk på min sidebar alldeles strax =)

    Hoppas du har haft en alldeles underbar födelsedag med mycket pompa och ståt!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis! Hoppas att din dag har varit en bra dag.
    Pris spelar ingen roll om jag har turen att vinna, för alla priserna är jättefina.

    2 lotter för. Är följare.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis på födelsedagen! :) Är gärna med och testar turen hos dig. Älskar färgkombinationen på pris 2, så den hamnar mina ögon på. Har även länkat med bild från högra sidospalten på min blogg (under "Tävlingar"). 2 lotter :)

    -LadyNight
    http://pysselstund.blogspot.com

    SvaraRadera
  8. Hejsan, och grattis!
    Vill gärna vara med och försöka vinna dessa fina priser! :D Jag vet inte vilket av priserna jag helst vill ha, alla tre är lika fina! :D Har länkat hit ifrån höger kolumn på min blogg, och är redan följare! så tre lotter :)

    Hälsningar
    Anch0r
    http://anch0rproduction.blogspot.com/

    SvaraRadera
  9. Vill vara med :)
    Har 3 lotter då: Har kommenterat här, länkat till din blogg i min blogg och följer dig på blogglovin :D

    SvaraRadera
  10. Grattis till din fina blogg och födelsedag. Jag är följare till bloggen nu och kommer lägga in adressen på min blogg i Panduro. 3 lotter. alla vinster är toppen så jag blir jätteglad om jag vinner. Hälsningar Lillemor
    lillemor@extern.perskom.se

    SvaraRadera
  11. Jag tävlar med två lotter :) Kommenterar och länkar! :D
    Grattis i efterskott!

    Min mail: Nadine_@hotmail.se

    SvaraRadera
  12. grattis till dej i efterskott.. jag tar 2 lotter..o länkar från min blogg..o alla garner va fina..men ögonen föll på det blåa garnet..

    SvaraRadera
  13. Hej och grattis!
    Jag deltar med en lott och gillar bomullsgarnet bäst.
    Ha det gott! //BiZen
    bizenpysslar.blogspot.com

    SvaraRadera
  14. Grattis! Oh, vilka fina garnnystan! Gillar paket 2 mest. :)

    Jag har länkat i min sidebar, så jag tar 2 lotter, tack.

    SvaraRadera
  15. What a lovely blog and wonderful candy! I'm a new follower and I've posted this lovely goodies on my sidebar at "candies", by date. Thank you so much for this lovely chance! God bless! :D Ukka

    SvaraRadera
  16. Jag tävlar med en lott, vilket garn jag vinner spelar ingen roll, tycker om alla tre :)

    Mail: l.wang(a)live.se

    SvaraRadera
  17. Grattis i efterskott!!
    Alla tre paket var lika fina så jag kan inte välja :)
    1 lott//Karolina20_@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Grattis!
    Jag deltar gärna i lotteriet och har länkat på min blogg.
    Marianne

    SvaraRadera
  19. Grattis! Vill gärna vara med, tre lotter till mig :)
    aNNIKA

    SvaraRadera
  20. Hej

    Grattis

    Jag vill gärna vara med i den fina utlottningen med 1 lott och jag tycker att alla priserna är lika fina.

    Hälsar Carina
    carina@bredband.net

    SvaraRadera
  21. Trevligt med födelsedagar som ger så här fina utlottningar. Grattis!

    Kan inte välja vilket garn som jag gillar mest men kanske det andra eller det tredje, de som fina ut allihopa :)

    Tar en lott och hoppas på det bästa.

    SvaraRadera
  22. Grattis i efterskott! Fin blogg du har! Jag deltar med 2 lotter ( kommentar + länk) :) Tycker alla garn du lottar ut är fina så jag har ingen skillnad om jag skulle vinna!

    SvaraRadera
  23. Hej och Grattis i efterskott! Jag är gärna med i din tävling, jag länkar med bild på sidospalten i min blogg och är redan följare! Jag vill helst ha Svarta fåret Maja. :)
    //Maja

    SvaraRadera
  24. Jag är gärna med & tar 1 Lott:) Skulle helst vilja vinna nr 2

    SvaraRadera
  25. Grattis i efterskott! Jag vill jättegärna ha två lotter på det fantastiska garnet i pris nr 2. (länkar från min sidebar)

    SvaraRadera
  26. Jag är gärna med i utlottningen, och grattis i efterskott! 1 lott blir det för mig och helst nummer 1. :)

    SvaraRadera
  27. The beautiful yarn always comes in handy in the house.
    2 lotter
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvaraRadera
  28. Grattis och klart jag chansar och tar 2 lotter....

    SvaraRadera
  29. Gratulerar!Jag vill helt klart ha en lott hagsta@live.se Kerstin

    SvaraRadera
  30. Grattis på 20-årsdagen!
    Jag är gärna med och tävlar, två lotter!
    Vinner helst Delano eller Maja-garnet.

    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  31. Hej!
    Och grattis i efterskott på din födelsedag!
    Naturligtvis vill jag vara med i utlottningen. "Mina" färger är grönt och blått så därför gillar jag både paket två och tre.
    Hälsningar Helena
    helena@pucko.net

    SvaraRadera
  32. Hoppas att du fick en fin dag! Grattis i efterskott. Vilken trevlig utlottning du har, därför hoppas jag på tur med en lott!
    Britt
    britt.jonesig@telia.com

    SvaraRadera
  33. Grattis, har ingen blogg själv men tycker att pirs nr 2 är finas :) och hoppas på att jag kan vinna det :)

    MVH tomteland90@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Grattis! Deltar gärna i din tävling, 2 lotter till mig (kommentar samt nybliven följare). Gillar pris nr 1!

    SvaraRadera
  35. Först och främst GRATTIS !!! så här lite i efterskott.Sen slår jag till med TRE lotter,och jag är så glad i garn så jag tar emot allt jag får.Härlig blogg har du och en massa inspiration har jag samlat på mej mens jag scrollade runt hos dej.

    SvaraRadera
  36. Grattis, och kul att du firar med utlottning! Jag vill gärna vara med, och jag länkar för att få två lotter! Jag skulle nog helst vilja ha delano eller maja om jag har turen att vinna :-) hejsvejs!

    SvaraRadera
  37. majagarnet passar mig...........så en lott till mig

    SvaraRadera
  38. Grattis till dig och även till mig som fyller år i oktober
    Nr 3 passar mig som födelsedagsvinst 1 lott till mig

    SvaraRadera
  39. Grattis grattis!! Jag vill gärna vara med i utlottningen. Här länkat, blivit följare och hoppas nu på turen.
    /Cathrine

    SvaraRadera
  40. hej och grattis. vill gärna vara med tyckte om det blå/gröna garnet. 1 lott till mig. ingrid
    magnussoningrid@yahoo.se

    SvaraRadera
  41. Stort Grattis på födelsedagen!!

    3 lotter o pris två eller tre skulle sitta fint!

    Ha en bra dag // Christina

    SvaraRadera
  42. Jag är med och tävlar med 3 lotter och vill ha pris nr. 3.

    Här är inlägget på min blogg: http://dieperfektewelle.wordpress.com/2011/10/08/ar-med-och-tavlar/

    Jag följer på bloglovin och är följare 21.

    SvaraRadera
  43. Tar gärna en lott !
    Gillade din sida o tänker följa den
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  44. Grattis i efterskott !! Jag beundrar din inspiration här inne. Jag tar tar tre lotter, länkar och följer dig. Svårt med val av ev vinst. Jag blev ju så förälskad i alpackor nyligen (kan du läsa om på min blogg) så garn 2 med alpacka i sätter jag först och Maja (så heter mitt äldsta barnbarn) blir tvåa. Ha det gott !! //Eva

    SvaraRadera
  45. Vil gärna vara med i din tävling
    Följer dn blogg(tror jag är inte säker om jag fick till det.Du gör så fina saker
    birg.nyman@gmail.com

    SvaraRadera
  46. Grattis!
    Vill gärna vara med och deltar med 1 lott, hoppas på turen :). Pris 2 är nog min favorit.
    Mvh
    Lena
    the_door_to_me@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. så fina vinster att jag absolut är med och tävlar om alla tre

    SvaraRadera
  48. Hoppas vinna maja-garnet!
    Två lotter då jag har länkat:-)

    SvaraRadera
  49. Åh, vad det är roligt att fira. Naturligtvis vill jag ju också vara med. Jag ber om två lotter, jag länkar med bilden i högra sidebaren.
    Om jag skulle ha turen att vinna så blir jag lika glad oavsett vilket garn det blir.
    Tack
    Sarah

    SvaraRadera
  50. Stort grattis! :)
    Självklart vill jag vara med i din utlottning. Hittade precis hit till din fina blogg. Har länkat också så två lotter för min del.

    Ps. Jag har också en tävling som pågår just nu... :)

    SvaraRadera
  51. Tänk att jag missat din födelsedag och din utlottning. Jag får skylla på att jag var på semesterresa när du fyllde år. Grattis i efterskott.
    Klart jag vill vara med på utlottningen.
    Jag är följare sedan "länge" och lägger ut din bild på min blogg. 3 lotter.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  52. Oh så fina garner! Jag har tyvärr ingen blogg, men tittar in ganska ofta så jag antar att det blir en lott, eller kanske två om man räknar så? :P Är inte brydd om vilket paket då alla var väldigt fina och åtråvärda! Måste jag välja så får det bli paket nr 2 dock :)

    Mvh Elin Amanda

    contact(a)amandabirath.com

    SvaraRadera
  53. Grattis!!! Jag kommenterar, har länkat från bloggen med en bild och blivit följare, så 3 lotter för mig. Jag har ögonen på det gulgröna garnet Delano... så vackert det är..

    Ha de bäst!!
    Kram

    http://katatrof.blogspot.com/

    SvaraRadera
  54. Grattis!!!!
    Tittar in på din blogg ganska ofta men har nu blivit följare.
    Garnpaket 1 eller 2 skulle trivas hos mej.
    mvh
    elainesbild@yahoo.se

    SvaraRadera
  55. Hej! Jag tävlar med tre lotter. I mitt senaste inlägg gör jag reklam för din tävling och du finns under "bloggar jag följer" till höger på min sida.

    Grattis på födelsedagen! :)

    SvaraRadera
  56. Hej och GRATTIS! Jag är gärna med, provar lyckan med en liten lott. Önskar mej Maja-garnet om jag har den stora lyckan att vinna.

    SvaraRadera
  57. jag vill vara med :) http://virkastickasy.blogg.se/2011/october/vinn-garn.html följer dig på bloglovin :) så 3 lotter :)

    SvaraRadera
  58. Jag tar 3 lotter, kommentaren har du här, jag gillar mest pris nr: 3, länkar till din blogg med bilden och lägger mig som följare av din blogg.
    Soliga hösthälsningar
    //Cecilia

    SvaraRadera
  59. Jag tar 1 lott och vill helst ha nr3 om jag vinner.
    Ha en bra dag. :)

    SvaraRadera
  60. Åhh grattis!
    O vilka läckra garner du ger bort. Nåt av dem skulle jag såååå gärna vilja vinna!
    För min del kvittar det helt och hållet vilket jag skulle vinna.
    Man kommer alltid på något roligt att göra med garner, vad det än är för garner.
    Jag har blogg också så jag delar tävlingen i bloggen oxå och självklart så är jag följare av bloggen så 3 lotter till mig ;-)

    SvaraRadera
  61. Jag vill gärna vara med och tar 3 lotter. Blir följare via Bloglovin.
    Alla priserna ser fina ut, så jag skulle bli glad oavsett! :-)

    SvaraRadera
  62. Grattis i efterskott! Jag vill gärna vara med, eftersom jag är nära min födelsedag :-), går för två lotter med länk i egen blogg!

    SvaraRadera
  63. Nice gift! :)
    3 lotter
    please enter my name
    I will post on my sidebar.
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

    SvaraRadera
  64. Grattis, grattis! Jag är gärna med i utlottningen också. Har ingen blogg, och kan väl därför inte bli följare (inte så insatt i den världen...)Men en lott tar jag gärna, tack!
    rebnic(at)home.se

    SvaraRadera
  65. Oj, glömde skriva att om jag (mot all förmodan, är ingen turnisse) skulle vinna så vill jag helst ha garn ett eller två.

    SvaraRadera
  66. Grattis! Jag vill vara med i utlottningen med en lott och vill ha garn nummer tre om jag vinner. Jag stod och tittade på det garnet i butiken för ett par dagar sen men då blev det inget köp så nu hoppas jag på tur i stället.

    SvaraRadera
  67. Jag vill gärna vara med! Håller tummarna och gratulerar dig!

    SvaraRadera
  68. Jag vill oxå gärna vara med! Hoppas på Delano-garnet om jag vinner!

    SvaraRadera