torsdag 1 september 2011

Grönt Dopkort och nya pennor

Jag fick en beställning på ett grönt dop kort och här är resultatet:




Det blev en grön variation av det förra dop kortet, jag gillar det här mer men det är nog mest för att jag föredrar grönt framför rosa (^.^)
Jag stämplade pappret under motivet och insidan med en ljus brunt stämpel, jag tror att grönt hade blivit för skrikit och det här skapar lite djup i kortet plus att det är mer harmoniskt om allt inte är grönt :)


I tisdags kväll beställde jag lite nya Touch twin pennor ifrån Zinkvit.se och dom kom idag! På hemsidan stod det att dom skulle posta dom inom 2-4 dagar men dom kom på 2 dagar, vilket är väldigt imponerande och det vart en rolig överraskning!
Jag beställde 15 stycken pennor, var av 4 stycken matchar de pennor jag hade tidigare så att jag kan använda dom! Dom som jag hade var för mörka för att användas för sig själva men passar nu bra som skuggning till dom nya!

 Alla mina Touch twinpennot + min vattenfasta bläckpenna!

1 kommentar: