onsdag 21 september 2011

Gullig Uggla

För någon dag sedan bestämde jag mig för att virka en till uggla efter mitt egna mönster, och så här blev den:



Denna lilla uggla virkades i Tilda färg 65 och ett mystiskt brunt garn som jag inte vet vad det är för något :)

Han fick lite fina detaljer så som blänk i ögonen och fjädrar på magen som dom andra inte fick. Så jag ska lägga in ett par exempel bilder i mönstret. Dock kom jag på att jag skrev det mönstret i skolan och jag har inte det programmet här hemma så jag kan inte ändra det. Så jag måste skriva nytt *suck* eller ja , texten kan jag ju kopiera ifrån PDF.en men jag måste få en bra layout. Jag hoppas att jag kan fixa det i helgen!

För övrigt har jag blivit sjuk, redigt förkyld så jag sitter här som en fisk med öppen mun!
Dock har jag fått för mig att jag ska börja rita ! Visst i bland får jag en period där jag målar en massor, men aldrig ritar! Jag kan inte rita!
Jag skyller detta påhit om ritning på Touch pennorna, som jag förresten har beställt fler utav , hehe.

Nog om det, nog om det!

Hoppas att ni gillade ugglan! Om ni är intresserade av mönstret eller något av mina andra mönster så är det bara att maila: R_P_Lindahl@hotmail.com

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar