onsdag 14 september 2011

Kort till Månads Utmaningen

Här kommer ett kort som jag har gjort till Månads Utmaningen:

 Jag har ritat en kant runt hela kortet och satt dit två pappersblommor med en pärla i mitten:
 Clear Stamps ifrån Martha Stewart, stämplade med blå/svart stämpel dyna och färglagt med blå grå Touch Shinhan penna( samma som kanten)
 Ugglan kommer ifrån Vild Stamps (lite passade tyckte jag) och tre bruna 1 cm rosor. 
Det bruna skapar ett fint kontrast med eftersom de ena(ugglan) inte är utan det(rosorna) andra så ser det inte fel placerat ut :) 
tycker jag iallafall

Nu ska jag kila en snabbis till IKEA.
Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Får tacka för ditt fina bidrag till Månadens Utmaning.Du har målat ugglan helt fantastiskt bra!Är djupt imponerad!

    SvaraRadera