onsdag 7 september 2011

Massor av matrial men ingen plats!

Min födelsedags present har kommit! Super butik som skickar paketet samma dag om man beställer innan kl 3, jag beställde efter 3 så det tog en dag längre.
Först det jag fick när vi var uppe i stockholm:
Distanstejp, tårtpapper och enfärgade papper:
 De pastellfärgade papprerna som ligger underst (t.o.m de gula) är 120 gr papper och de övre är 300 gr papper som jag använder som grund till mina kort, köpta på Kreatima för 1 kr för 120 gr och 5 kr för 300 gr
 Tårtpapper och tejp!

Andra delen (den dyrare delen) av min present:
 Klisterpärlor, 25 kr för de stora förpackningarna och 20 för de lila ifrån reprint:
 Rubberstamps och Fluid Chalk stämplendyna!
 Massor utav blommor i olika storlekar och färger:
 15x15 cm papper i från Magnolia:
 30x30 cm papper med olika jul motiv:
 30x30 papper med olika vintage motiv:
 11 olika 30x30 papper:
 Baksidan på dem:

Sedan fick jag även ett paket igår med omonterade stämplar som jag köpt på tradera.
37 kr (inl frakt) för alla utom den lila båten som jag fick med grattis :

 Igår kom även ett paket ifrån Pysselkissen, det innehöll en vinst ifrån hennes utlottning!
Det var egentligen bara garnerna som med i utlottningen och det andra fick jag som en överraksning:

Massor utav nya saker! Det börjar bli trångt här i rummet och speciellt i min pyssel byrå, så jag rensade lite.
I lådan längst ned hade jag plats pärlor som köptes in i vintras till ett mini projekt som vi hade i skolan och efter det har dom legat orörda. 
Så dom blir veck! Vi har en bekant som jobbar på en förskola så ska kolla om dom vill ha de.

 Pärlor i lite olika färger och pärlplattor. 
Känns onödigt att det bara ligger har när någon annan kan ha kul med dom!


Det var det för tillfället!
Nu ska jag åter gå till att packa och prismärka inför marknaden!
Ha de bra!

1 kommentar:

  1. hej..du fick oxå mycket fint iditt paket.. jag fick samma blommor o rosetter..men garnet va ju annorlunda..O va mycket fint papper du hade skickat efter..

    SvaraRadera