måndag 12 september 2011

Nya Kort Till Salu

En ny dag med ny huvudvärk och ett städat rum! eller ja, relativt städat ;)
Jag har iallafall fått en del gjort; städat, gjort ett nytt kort, burit in sakerna ifrån marknaden ifrån bilen och läst på inför föreläsningen i morgon, dock har jag fortfarande inte borstat håret.... men killen min är inte hemma så det gör inget om jag ser ut som ett troll i håret (^.^) plus att jag får lära mig hur min syster känner sig. Hon är väldigt tjockt hår och lite små lockigt som brukar stå ut ganska fint. Lite som Hermine (i boken/ första filmen) eller som ett troll. Finare blir det när vi är i Thailand och det fluffar till sig dubbelt upp. Jag älska rmin syster, hon är roligt att retas med (^.^)

Ja! Nu har jag svamlat klart!
Jag har även fört över pengar till BRIS idag/nyss. Kanske inte är så jätte mycket pengar, men lite är bra det med :)
Om ni känner i ert hjärta att ni vill ge en liten slant så klicka på LÄNKEN!
Ni kan även klicka in HÄR för att komma till mina saker som jag säljer i förmån för BRIS.


Jag har även lagt upp lite fler kort i fliken Till Salu:










Nu ska jag hitta på någonting!
Goder Natt

2 kommentarer:

  1. So beautiful, thanks for sharing!
    hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    SvaraRadera