lördag 15 oktober 2011

Hem & Villa Mässa

I dag var jag i väg till älvsjö med min mor, hon hade fått två grattis biljetter av en säljare så vi åkte iväg på Hem & Villa mässan!
Dom hade mycket fina saker, tavlor, böcker, pynt och så, vilket var roligt att kolla på! Sedan hade dom blandare, badkar och annat tråk som modern min tyckte var åh så intressant! Vad kan man göra då hon jobbar hos en rörgrossist!
Här kommer lite bilder:
 Fin liten hörna där dom sålde virk/stock böcker samtidigt som dom virade lite:
 Finfin stol! 
Jag tyckte att vi kunde ha en sådan när vi flyttade, dock tyckte killen inte samma sak ;p
 Det var Barn mässa i en annan del av byggnaden och utan för hade dom dom här fina ballong djuren:



Ganska roligt dag trotts lite tråkigheter!

Min bloggcandy gick åt i går och vinnaren ska dras i morgon! Så titta in under dagen för att se vilka som vann! :)

2 kommentarer:

  1. Fåtöljen är riktigt läcker. Kul o se den från mässan. Förstår att du vill ha en.

    Kram

    SvaraRadera
  2. kul att se så mycket virkning,,o visst va stolen fin..likaså den stora kudden.hoppas på tur i dragningen.

    SvaraRadera