lördag 22 oktober 2011

Julkort #11

Här kommer ett till julkort, egentligen gjorde jag det här för någon vecka sedan men jag glömde bort det :p
 Det här var det första kortet som jag frostade, hur jag gör det kan ni kolla här
 Filt stjärnor som jag köpt på panduro
 Den stämplade texten och snöflingorna är den stora stämpeln som jag köpte på pandurp

Jag gillar blå-vita kulkort som ni kanske märkt, även om jag har gjort en hel del julkort i de traditionella färger.

Jag vet inte om jag har sagt det men jag är med  i Johanna D's pysselstafett, och jag fick temat Medelhavet utav pysselkissen. Så håll utkick de kommande dagarna för att se mitt bidrag :)

Nu ska jag faktiskt ta och plugga lite (!), så ha det så bra

1 kommentar:

  1. Fint julkort. Snyggt med blåa färger.

    Ha det bra!

    SvaraRadera