måndag 3 oktober 2011

Julkort #2

Årets andra julkort gjordes i går!
Vita blomman är köpt hos Pyssloteket, den sitter i en metalblomma som är köpt på samma ställe.
Röda blommarna har jag stansat ut och kantar med svart och halvpärlorna är ifrån panduro
 Stämpeln kommer ifrån panduro och det är färglagt med Touch pennor.
Mönster pappret är ifrån Inkido
 Jag hade ett mönstrat papper med den här formen som jag använde som mall på att vitt papper.
Kantat med svart och röda halvpärlor ifrån panduro

Gårdagen var en riktigt tråkig dag, det fanns inte tillräckligt att göra!
Även om jag hann med att städa huset, rätta min tenta, göra ett virkmönster, göra två julkort (det ovan + ett till), städa på rummet och sätta in foton i fotoalbum så var det inte tillräckligt. Det slutade med att jag kollade på tv i ungefär 3-4, vilket är lika mycket tv-tittade jag brukar ha på en månad. 
Att ha tråkigt och inget att göra är inte min starka sida, det finns nästan inge värre! x)

Idag svängde jag iallafall in till skolan och lämnade min tenta och köpte ny kurslitteratur, notan denna gång var inte lika stor som förre och det tackar vi för!

På fredag har jag  mitt första möta om studierepresentant och vi får se hur det går!

Jag är trött som en Sid, kan jag lova!

Nu får vi se vad som ska hända de återstående timmarna av dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar