onsdag 5 oktober 2011

Julkort #3

Hos Pyssel & Plock pågår en tävling där man ska göra ett färglöst(grått svart, vitt och glitter, men främst vitt) julkort med en röd detalj, detta blev mitt bidrag:


Jag har satt glitterlim på toppen av den rosa rosen, satt rosen i en metalblomma och sedan satt det på två vita blommor som jag stansat ut. Alla vita blommor har jag gjort glittriga med en stämpeldyna
 Stämpel i från panduro, även denna har jag haft glitter på
 Glitter lim runt hela kanten, och en stor bling i ena hörnet och sedan två små i de andra två hörnen
 Jag har haft vit kartong underst och sedan två tunna papper ovan på och sist ett litet tårtpapper
Jag har även dragit lite svart runt den vita kartongen
 Insidan:
Stämpel ifrån pysselmyran
 Stämplarna i hörnet är ifrån pysselmyran och den i mitten är ifrån panduro.
Pappret under stämpeln är samma som på framsidan
 Glitter på denna med
 Jag har även satt glitterlim på de svarta prickarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar