måndag 31 oktober 2011

Kvitto skrin

Jag har börjat spara kvitto på att jag köper så att jag i månadens slut, eller ja den 25 när pengarna kommer in, kan kolla vad jag har lagt alla pengar på.
Jag har lagt dom i en låda som jag haft liggandes i ungefär ett halvår. Jag köpte den på panduro i ett två pack, den andra, lite större blev så här, och den lite mindre blev nu så här:

Jag målade hela asken vit sedan kladdade jag på lite mörkbrun färg, ja det är brunt inte grönt- ljuset spelar ett litet spratt!
Sedan gnuggade jag på rub-ons från panduro
 En orange-lila blomma i hörnet!
 En lila blomma i motsatta hörnet!
 På med bokstäver och en till lite mindre blomma!
 Insidan, den blev inte lika bra eftersom det var lite svårt att komma åt och kladda färg bra:
 Närbild på bokstäverna. 
Jag tycker ryggen på "n"et är lite väl högt, det ser nästan ut som ett "h", om jag inte hade haft "t"en så hade det nog sett mer ut som ett "h".
Menmen inget att höra åt! :)
Så blev det! Nu ska jag bara lacka den också, dock hittar jag inte rätt lack, jag hittar min blanka(x2) och min halvblanka med inte den matta. Var jag kan ha gömt den vet bara trollen!

1 kommentar: