tisdag 25 oktober 2011

Lite dittan och dattan

Det har varit en väldigt slö dag i dag, när jag kom hem tog jag en tupplur på 3 timmar innan jag satte mig och fixade insidan på korten som jag gjort de senaste veckorna.
Jag hade ingen God Jul stämpel alls så jag avvaktade med att göra det sista på min julkort.
I går åkte jag in med min bättre halva till Nyköping då han skulle köpa en vinter jacka. Vi tog en sväng förbi Bokia där jag fört hittade en trämonterad stämpel som var fin, dock kostade den 79 kr. Vilket jag känner är väldigt mycket för en stämpel då jag gärna ville ha någon till God Jul stämpel.
Jag kollade runt lite och funderade på om jag skulle köpa den eller inte, och då hittade jag ett packet med clear stamps för 99 kr med jultema!
Perfekt tyckte jag, 8 st olika God Jul, 2 extra texter och 4 små motiv stämplar!Lycka!
Alla kort som jag fixat insidan på och stoppat i cellofan kuvert:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar