torsdag 13 oktober 2011

Liten Brun Kanin

Här kommer en liten kanin som jag har gjort! Samma grund mönster som Hunden fast med andra öron och en annan svans!



Sisådär lagom söt! Den ska hänga med till Therese med filtarna och lite andra djur. Jag hade tänkt att bli klar denna vecka med det får vänta till nästa vecka.
Nu ska jag göra en katt som ska bli den sista lillafiluren som ska med! Dock har jag inte bestämt om den ska bli svart eller brun(en annan brun än kaninen). Jag hade velat göra den i grått garn, men det har jag inget. För tillfället jobbar jag på att virka upp mina garner, och förutom ett svart tilda garn som jag köpte i veckan(man kan ju inte vara utan svart) så har jag inte köpt garn på två månader.
Dock har jag köpt en hel del scrap saker, men men ;) som killen min sa igår när mitt panduro paket kom:
"Du är värd det"

Ha det bra!

1 kommentar:

  1. sv: hihi tack! Älskar stora vovvar. Så himla mysigt. Du får övertala din kille ;) Min älskar stora hundar, så var inte svårt att övertala han ;) Sedan så hans mamma fött upp Lillan (våran hund) så :D

    Ja roligt att vara med i tävlingar! :D Ska hålla utkik i helgen ;) ha det bra! :D

    SvaraRadera