söndag 30 oktober 2011

Pysselstafett: Resultat

Tjo!
Det var länge sen det skrevs något i bloggen, jag la upp ett inlägg i torsdags men det försvann visst??
Jag har iallafall varit borta hela helgen på konvent i nyköping, jag satt typ hela helgen och kollade på anime, åt massa nyttigheter, spelade lite magic med personen som delar boyta med mig och för övrigt väldigt asocial.
Konvent är kanske inte bästa platsen att vara på om man är en väldigt ensam-kär person men det går an ;)

Jag har nu gjort klart min del till Johanna D's pysselstafett ! Jag fick temat medelhavet och det här gjorde jag!






Två guldfiskar! En vit och en orange!
Inte för att jag vet om det finns guldfiskar i medelhavet, men hav som hav!

Roliga att göra var dom iallafall, även om bilderna är lite dåliga och inte gör dom rättvisa.

Nu fortsätter straffeten hos Wivi, som for ordet.....
Ljus
ett lagom brett och fritt tema :)
Lycka till!

3 kommentarer:

  1. Söta fiskar!
    Lite ljus skulle jag behöva nu för jag mår inte alls bra.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina fiskar :) Gillar speciellt den vita :)

    SvaraRadera
  3. Vilka söta fiskar!!!

    Kul att du vill följa min blogg och vara med i min candy! Lycka till!

    Kram Lindha

    SvaraRadera