onsdag 12 oktober 2011

Rea på panduro

I helgen klickade jag hem lite saker ifrån panduro och i dag åkte jag i väg till posten för att hämta det!


 Tada!
 30x30cm mönsterpapper för 5 kr st
 Omonterade rubberstamps för 25 rep. 30 kr
 Ezmont (ej på rea) och monsterade rubberstamps för 10 kr st!
 Bubbelstickers för 10 resp. 5 kr
 Rhinestone stickers för 5 resp 10 kr
 Metaldekorationer och svarta berlocker, 10 kr för alla utom den avlånga som kostade 5 kr
 Rub-ons alfabeten för 10 kr styck och blommor för 5 kr
 Cardboard dekorationer för 10 kr, Siffer-stickers för 10 kr och filt dekorationer för 15 kr
 Silikon form för tvål för 10 kr och färgpigment till ljus (ej rea)

Fina saker!
Nu ska jag sortera lite bland mina papper och så, det har blivit lite rörig sen jag senast sorterade dom!
Ha en trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Mycket fina saker som kom i ditt paket.
    Nu har du så att du klarar dig en tid framöver :)
    Ja, jag har lite Plastgranulat i botten på mina virkade svampar, från Stoff & Stil. Se här:
    http://www.stoffochstil.se/Katalog/Sytilbehoer.aspx?group_id=5095&articleid=24980

    SvaraRadera
  2. Ja, det gäller att ladda upp när det är rea!
    Tack för att du blivit min följare och lycka till i lotteriet!

    Sussie

    SvaraRadera