söndag 16 oktober 2011

Vinnarna i min tävling!

*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~**~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*

Min tävling är nu avslutad och jag vill börja med att tacka för alla gratulationer!
Det är roligt att så många ville vara med, och det är alltid kul att läsa de kommentatorer som ni lämnar.

Och nu till vinnarna!
Alla vinnare lottades fram och så här blev resultatet:

Packet nr 1 gick till....  
~
~
~

 Paket nr 2 går till:
~
~
~
 Katatrofen


Paket nr 3 går till:
 ~
~
~

Tack igen till alla som har deltagit!
 Jag ber vinnarna att skicka ett mail till mig mer er adress:
R_P_Lindahl@hotmail.com


Ha en trevlig kväll

*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~**~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*

7 kommentarer:

  1. Grattis till vinnarna och tack för tävlingen.

    SvaraRadera
  2. grattis till alal som fick ett härligt garn!

    SvaraRadera
  3. Tack för vinsten av det fina blå garnet. Har skickat min adress via mail.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnarna och tack för en trevlig tävling :)
    Annika

    SvaraRadera
  5. Tack för vinsten av det otroligt fina Delanogarnet. Längtar efter att få sätta virknålen i det.. =) Har mejlat dig min adress.

    Många kramar!! Carola (katatrofen)

    SvaraRadera