söndag 2 oktober 2011

Virkad Groda

Denna Groda är en del av beställningen som jag nämnde tidigare. Den blev klar i går (skulle blivit klar i förgår om det inte var så att jag glömt att måla ögonen till den). Jag blev riktigt nöjd. Beställningen var på en sådan groda som jag gjort tidigare, men jag virkde den på frihand och har inge mönster på den så det blev att göra något liknande.
 Denna blev iallfall mycket finare, ett halvårs virkning gör en bättre plus att jag blibit bättre på att sy ihop delarna. Det första grodan blev väldigt sne :p




Fin fin!
Mönstret finns att köpa för 15 kr under Mina Mönster!
Det är bara att skicka ett mail eller lämna en kommentar med din mail :)

Jag har varit riktigt rastlös i dag och vet inte riktigt vad jag vill göra.
Jag är i alla fall klar med min första tenta! eller den var klar för ett par dagar sen men jag var tvungen att kolla igenom stavningen :) så i morgon ska jag in och lämna den och köpa nya böcker till nästa del kurs.

Hoppas att ni har haft en trevlig helg!

3 kommentarer: