onsdag 12 oktober 2011

Virkad Liten Hund

Just nu håller jag på med lite djur till en sångpåse som ska skickas till Therese tillsammans med filtarna. Hittills har jag gjort fyra små djur och en av dom är den här hunden:


En söt liten hund!
Jag vet att vi sjöng någon liten sång om en hund (som tuggade på en sko) när jag gick på dagis, men jag kommer inte ihåg hur den gick.
Men det måste ju finnas fler sånger om hundar, kan ni några??

Från det ena till det andra! Jag/vi kanske ska flytta!! Vi ska i väg nästa vecka och kolla på lägenhet!
EXCITED!
Sen återstår det att se om vi får den eller ej.

Nu ska jag åter gå till min vardag, jag har ingen skola i dag men en seminarier uppgift att göra på en bok jag inte har läst än! Super, jag känner mig som en duktig student x)

3 kommentarer:

  1. Varje gång jag ser små virkade djur ber jag min pojkvän att lära sig det, men han gör aldrig det :(

    SvaraRadera
  2. Vilken söt liten vovve! Den enda hundsång jag kan komma på just nu är "Vad tar ni för valpen där i fönstret?"

    SvaraRadera