söndag 13 november 2011

Farsdag

I dag är det fars dag så kom ihåg att gratta din pappa!
Så här såg min present ut som jag gav till pappan min:
 Kortet visade jag igår och ni kan klicka in här och kolla hur jag gjort det!
Paketet innehöll en brodering (säger man så?) som jag jobbat med under veckan:
En drake till man drakälskande pappa!
Dock hittade jag ingen passade ram, så jag får leta vidare och köpa en när jag hittar en!
Vet att dom har en som ska passa på IKEA.
Jag utgick från detta mönstret, men gick ifrån det ganska mycket.
Jag skulle vilja göra något mönster runt om, men jag måste köpa en ram först så att jag ser att det hamnar bra till (^.^)
Jag har använt nio olika färger plus små guld pärlor.
Jag gjorde den blå då jag hade alla blå färger hemma, 5 st i olika nyanser!
 Så jag behövde bara köpa till två- de ljus bruna på vingarna/magen.
Liten in zoomning!

Det var de! Nu ska jag föra över massa saker från min dator till extern hårddisk.
Min dator har blivit lite slö den senaste tiden, kan det bero på att jag har fyllt upp 264 GB utav 286 GB må tro?!
Ha de bra!

1 kommentar:

  1. Vilken kul ide med pärlorna! Lägger till det där lilla extra :)

    SvaraRadera