tisdag 15 november 2011

Gå-bort-present

I lördags var jag iväg till en kompis för att fira en annan kompis!
Vi hade väldigt kul med middag, film och spel.
Födelsedagspresenten visade jag i det förra inlägget, men jag tog även med mig en liten present till kompisen vi var hos.
Och så här såg den ut:

Två egen gjutna ljus som jag gjort i två små porslinskoppar som jag köpt på second hand!

Cellofanpåsen knöt jag samman med ett runt rutigtband som jag köpte på panduro i sommras och ett pärlband som jag vunnit i en tävlig.
Jag stansade även ut tre blommor som jag knöt fast med pärlbandet, blev lite sött.


Jag stansade även ut lite mindre blommor och la i som confetti, bara för att det inte skulle se så tomt ut.
Plus att dom går bra att åter använda om hon vill det ;)

Bägge presenterna!
Jag var lite orolig att dom skulle gå söder i min ryggsäck, glas och porslin ojoj, men det gick bra.
Jag bakade in dom i min mjukisbywor plus att ag hade dom i min datorväska så det är lite fodrad och skyddar lite extra.

Ja tror att dom blev glada :)
Nu ska jag jobba lite med en uppgift innan min föreläsning början!
Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar