måndag 14 november 2011

Gratulations Tag och en tjusig pressent

Här kommer lite fler bilder på tagen som jag visade i förra inlägget!
Jag satt den på en present som jag gav till en vän som fyllt år:

Presenten!
Tagen!

Bokstävs stickers från Glity
Halvpärlor från Reprint
Snirkel stämpel från Pysselmyran

Lite blandade rosor!
Dom vit-bruna knopparna var vita från början med jag kantade dom lite!
Plus lite halv gömda halv pärlor!

Stämpel från Vilda Stams- V618, färglagt med Touch pennor

Presenten är inslagen i en cellofanpåse, återförsluten med två organsiband och ett papperssnörre
 I påsen ligger en tändsticksask som jag har dekorerat (visar den någon annan dag), en liten påse med egen gjorda örhängen och halvband plus att ljus i en glasskål som jag gjutit själv!
Jag la även ner lite krullat snöre så det skulle se lite finare ut (^.^)


Så var det!
Jag deltar med detta i Månads Utmaningen.

Nu ska jag pyssla lite med en nyfunnen hobby, kan ni gissa vad det är?? ;)
Goder Natt

4 kommentarer:

  1. Hej,Rebecca!
    Gillar din cellofan och tagsen är så fin.Känner igen stämpelmotivet.....fniss!
    Roligt att du vill delta i Månadens Utmaning och Lycka Till!

    SvaraRadera
  2. Vilket fin present o vilket underbart kort!! Så kul när man kan göra det själv.

    SvaraRadera
  3. Tjusigt! Vilken fin gåva :)

    SvaraRadera
  4. Hittade hit via Månadens utmaning:) Vilket underbart bidrag du har gjort gillade det massor:) Underbara färger detaljer och ditt stämpel motiv på Tagsen var hur gulligt som helst:)
    Lycka till och hälsningar från Lilla Pyssel Inger:)

    SvaraRadera