tisdag 22 november 2011

Jobbar på!

Det har blivit lite lite pyssel de senaste dagarna, bloggen har jag updaterat med tidigare alsters.
I dag har inte blivit mycket bättre!
Jag har tvättat, städat,vikt tvätt och packat och packat och packat! Näst vecka så ska jag flytta och jag började inte plocka ihop förens i dag. Vilket kanske inte skulle vara så farligt om det inte var så att jag har så mycket att göra annars.
Jag har i alla fall plockat ihop 2 stora blå IKEA-kassar, 6 papperspåsar och ett par plast påsar med saker och burit ner i källaren där de ska stå till nästa vecka. Plus att jag ställt fram alla andra saker så att det ska vara lätt att plocka med; micro,damsugare, stryckjärn,brödrost, elvisp och lite annat jox.
Nu är jag ganska trött och funderar om på om jag ska ta en liten tupplur innan jag fortsätter med en beställning som jag fått.
Betällningen är på 2 st Hello Kitty dockor på 25 cm. Jag har settat och trixat om det mönstret som jag hade på dom som jag gjort innan (15 cm) och hittills har jag virkat alla delar till den ena plus huvudet på den andra.
Hoppas att det blir klart i kväll :)



I söndags var jag på IKEA och passade på att köpa en ram till min pappas fars dags present. 
Så här blev det:

1 kommentar: