fredag 18 november 2011

Julkort #15

Här kommer mitt senaste julkort!

 3 st 1 cm rosor som jag köpt på Pyssloteket
 Lite röd spets, och halvpärlor från panduro
 Stämpeln kommer ifrån Josefin Skapar:
Webbshop
Färglagd med Touch pennor
 Insidan:

Och så kan det se ut!
Stämpel-flickan fick inga tomte kläder utan hon blev nisse istället!
Jag ville inte överdriva med det röda utan ha mer grönt i detta kort :)
Blev nöjd med håret. Jag har lite svårt att göra blont hår då jag inte har lika många nyanser som brunt, men det gick an!
Det är mer färgskiftningar irl, men det gula ljuset från lampan tog bort en det.
Vi får se om kan kan få till en bättre bild !

Nu ska jag göra mig i ordning och snart vandra till bussen!
Ska träffa lite kompisar i kväll men först hade jag tänkt åka till jysk och kolla efter lite handdukar.
Grovt ointresant fakta, oja!
Ha de bra

2 kommentarer:

  1. Jag har också provat att måla mörkgrönt! Jag gillar det. Jättefint kort =D jag återkommer till dig så fort jag gjort lite mer stämplar.

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev, inte sådär jätteuppenbart att det är ett julkort och det gillar jag verkligen ^^

    SvaraRadera