onsdag 30 november 2011

Julkort #18 & #19

Här kommer tre stycken kort som jag gjorde förra veckan, men som hamnade i ett hörn och glömdes visa upp.
Korten gjordes till lite olika utmaningar hos Magdas Scrapbook

Detta kort gjorde jag efter en uppmaning att lifta denna layout:
Pappret och de två tygklädda brandsen köpte jag från Panduro.
Bandet, dropparna och stämpeln med sjöstjärnan har jag fått.
Sjöjungfrun är en grattis stämpel från Josefin Skapar - webbshop


Det här kortet gjorde jag efter denna kortskiss:
 Så här blev kortet:
Grunden är vanligt vitt papper som jag har färgat, ovan på det är papper från Holly Jolly och bilden är från ett ark från Grafic 45.
Bandet är samma som kortet ovan, snöflingan köptes på Akademibokhandeln och halvpärlorna är från inkido.

Det sista gjordes till lager på lager utmaningen
Vanligt brunt papper som jag har stämplat med clear stamps från you do.
Stämpel från Magnolia.
Sametsband från panduro.
Svarta halvpärlor som jag fått och en röd blomma som jag har gjort själv.

Det var de!
Goder Natt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar