måndag 21 november 2011

Jultag #3


Denna tag gjorde jag efter en skiss från Pysselmyran tävling.
Så här blev min tolkning:


Lila prickigt organza band ovanpå vitt siden band.
En snöflina köpt på akademibokhandeln
Och vita halvpärlor

Stämpelmotivet är från panduro,tilda serie.
Tårtpapper från panduro.
Pappret under det är samma som jag använde till den första tagen.

Här tog jag två blommor på var sida av hålet.
Hela tagen är färgad med Calk stämpeldyna.
Baksidan!
Clear Stamps från You Do, som finns på Kreatima för 22 kr mindre än vad jag betalade för mina(99 kr- Bokia, 77 kr- Kreatima)

Härom dagen satt jag även och fixade om bland mina kategorier.
Jag delade upp mina scrapbook skapelser under 16 kategorier då dom var uppe i över 80 st och det var lite svårt att hitta om man letade efter något speciellt.
Hoppas att det här blir bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar