söndag 27 november 2011

Jultag #5

Hoppas alla har haft en trevlig första advent!
Om ni är som mig och inte har gjort ett dugg så hoppas jag att ni har har en trevlig dag :)
Tänkte avsluta denna dag och börja juletiden med en jultag!
Denna tag är egentligen den första som jag gjorde, men vi räknar dem i ordningen som jag lägger upp dem vilket gör denna till nummer 5.

En blå ros,två bruna och tre vita rosenknoppar som jag färgat bruna med Touch pennor.
Metalldekoration, tagen har nu även fått ett vitt band.
"I wish that all the good things come On Christmas day to your oqn home"
Liten bit spets som jag har vunnit någonstans
Baksidan:
Enkel men fin!
Knappt en månad kvar till jul och jag har inte kommit långt på julklappsfronten.
Jag började för en månad sen, men efter det så har jag inte gjort mycket.
Det är bara att börja jobba!
Har ni börjat med julklappar än?
Skulle vara kul om ni kanske kunna länka i detta inlägg så jag kan kicka in och få lite insperation:)

Goder Natt

1 kommentar:

  1. Vilken fin tag! Du är verkligen duktig. Detta är en sak som jag verkligen inte behärskar. mycket imponerad :)

    SvaraRadera