tisdag 1 november 2011

Leverans till Ge Lite tröst & lite vinster

Förra veckan anlände mitt packet till Therese , sakerna kom fram okej och allt var i sin ordning!
Det var lite roligt när jag skulle gå och posta det! Först hade jag det packet som var lika stor som en full papperspåse, ja det var ju en papperspåse full med gosedjur och filtar så, plus att jag postade garnerna från min bloggcandy till vinnarna, plus att jag hade sålt ett gäng virkade bakelser!
Så det vart att ett jätte stort packet och 4 andra ned stoppade i en IKEA kassa, folk såg lite roat på mig när jag klämde mig in på bussen och sedan på konsum när jag skulle posta de!
Det känndes lite tomt när jag åkte hem med en tom Ikea kasse :p det känndes lite tomt hemma också då jag skänkte alla mina amigurumisar som jag hade, ungefär 20 stycken flyttade härifrån! Eller jag har ju min Igelkott kvar!


Vidare! Jag vann Vilda Stamps skiss utmaning! Skissen hittar ni HÄR och mitt bidrag hittar ni HÄR!
Ja, jag vann ju inte för att jag har skills, det var en lottat tävling, men vad gör det när man får stämplar för 300 kr! 5 stämplar valde jag och jag satt nästan och dreglade över tangentbordet!


Sedan har jag även ett 100 kr pressentkort hos Pysselmyran som jag fått under en tid då jag varit med i deras veckotävlingar :) Funderar på om jag ska klicka hem något eller om jag ska vänta och hoppas på att jag vinner någon mer gång (a) Sammanlagt har jag fått 4 vinster (3 lottade och en fram röstad, men vinst ändå!) och beställt stämplar och EZ-mount två gånger. Dom har fina stämplar och dom är ganska billiga :)
Men denna gång tror jag att jag ska klicka hem något annat! Vet inte vad men ialla fall :)

Vidare igen! Den andra advent ska jag stå på liten julmarknad :) Så nu ska jag jobba ihop lite grejer, vi får se vad det blir :)

Vidare igen! För sista gången! Denna vecka kommer nog bli lika dålig som förra när det gäller bloggandet, tyvärr. Har hemtenta denna vecka så jag blir borta ganska mycket då jag inte kan sitta hemma och plugga eftersom jag inte får något gjort då. Plus att min dator börjar ge upp så min livskamrat ska formatera om den, vilket betyder att jag nästkommande kväll kommer sitta och sortera ut allt jag ska spara och föra över det på en hårddisk. Sedan kommer datorn vara borta en dag. På fredag är det Syfestival och jag ska gå med min farmor! Resten av helgen kommer jag spendera på att läsa om min tenta, rätta, ändra, rätta och sammanställa :)
Så en död vecka kommer det att bli!

Nu vill jag lyfta på hatten till er som orkade läsa allt detta ! Om nu någon orkade! ^o^''
Det var de!
Goder Natt!

1 kommentar:

  1. Fundera också på att skicka iväg något till Ge lite tröst :)
    Grattis till vinsten!

    SvaraRadera