lördag 5 november 2011

Mässa shopping + annat

Jag nämnde för några dagar sen att jag var och köpte garn så att  jag kunde börja med mina saker till marknaden, och nu kommer en bild på det jag köpt:

hmmm jag ser tomtar, eller vad säger ni? ;)

Och nu vidare till det kan köpte i går! Jag köpte faktiskt inget garn, det fanns hur mycket som helst och allt var jätte fint, men jag ska koncentrera mig på marknads virkningen nu! plus att jag köpte allt garn som ni ser ovan denna vecka! plus att jag har hur mycket garn som helst som jag måste använda upp ;)
Jag köpte lite scrapbook saker och lite smycke saker ialla fall :)

Köpte 5 stycken 30x30 cm mönsterpapper, alla utom de två längst fram är dubbelsidiga.
Tilsammans kostade dom 60 kr (ca 6,5 stycken) då det var halva priset.
Köpte dom i Engströms monter
 Baksidan;
 Köpte lite band, 10 kr meter för de lila och röd-vita (från engströms) och 15 kr meter för God Jul bandet som jag köpte i en fin monster som hade tryckpapper till textil, lit eband och träskyltar som skrev textn God Jul
 Klister bokstäver för 25 kr per ark (engströms) 
 6-pack med jätte stora brands för 12 kr då det var halva priset (engströms)
3 mm dubbelhäftande tejp för 10 kr styck!
Billigt då jag annars bara hittar det för 25 kr plus!
(engströms)
 Clear Stamps för 25 kr respective 17,50 då det var halva priset.
(engströms)
 Lite berlocker och ögelpinnar som jag köpte från Lilla Pärlan!
De gröna porslins ugglorna kostade 6 kr styck, de andra ugglorna kostade 5 kr styck, nycklarna kostade 2 kr styck och ögelpinnarna kostade 10 kr för en påse.
Dock märkte jag när jag kom hem att ena ugglan var trasig (den längst ner), det har två sprickor vid halsen och kommer att gå av vid användning :(
Mailade företaget och hoppas att jag kan få en ny, det kanske inte är så troligt men man kan ju hoppas :)
 Köpte 4 meter spets för 60 kronor som jag ska ha till min nästa cosplay!

Så var det!
Nu ska jag lägga allt i dess rätta låda/plats!
Ha en fortsatt trevlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar