fredag 4 november 2011

Syfestivalen - Älvsjö mässan

Det känns som att det har varit en lång dag fastän klockan bara är tjugo i åtta.
Straxt efter tio i morse åkte jag och min farmor iväg till södertälje för att ta tåget vidare till Älvsjö.
Vid elva var vi framme vis mässan och där vandrade vi runt till klockan tre!
Det fanns en massa fina garnet och annat hantverk, plus en scrapbook butik. Det var meningen att killen och jag skulle åka till uppsala i helgen för att gå på scrapbookmässa men biljetterna skulle ha kostat oss 400 kr, lite väl mycket då det hade gått åt pengar till mat och inträda, för att inte prata om shopping pengar. Så det fick utebli!
Så glad blev jag när jag fick lite scrapbook iallafall!
Här kommer lite bilder från mässan! Det jag köpte visar jag i morgon, då det inte blir några bra bilder i detta uteblivna ljus.

 Fina jultyger:
 Säckar fulla med garn:
 Fina hyllor med band:
 Jätte fina handledsvärmare, skulle gärna göra någon liknande till mig själv;)
 Avancerad kvyppling?! i alla fall mycket att hålla reda på
 Söta pärlor! Nästan så att jag ångrar att jag inte köpte några, men bara nästan eftersom jag inte vet vad jag skulle ha dom till :)

Nu ska jag se om jag orkar virka lite eller om jag somnar på skrivbordet.
Goder Natt

2 kommentarer:

  1. Ja syfestival tar på krafterna =) Men oj va mycket inspiration man brukar komma hem med =)

    SvaraRadera
  2. Det hade vart himla kul att åka dit men det är lite långt dit och det blir lite dyrt för min del :(

    SvaraRadera