söndag 6 november 2011

Trollkort

Detta kort gjorde jag till Vildas skissutmaning #10, och jag använde en av mina nya stämplar som kom i veckan!

 Grunden till kortet är att vitt papper som jag har kantat med brun stämpeldyna, sedan två mönsterpapper som jag köpte i fredags och över det är två vita papper som jag har kladdat ner med stämpeldynan :)

De brun-vita rosenknopparna som jag har använt var från början vita ,men även dom kladdade jag ner med stämpeldynan. Har man brist på bruna blommor så har man!
Det gömmer sig även lite halvpärlor bland rosorna :)





Blev ett riktigt fin kort om jag får säga det själv!
Dock skulle jag ha satt pappret med trollet på 3d kuddar, jag hade tänkt det från början men glömde det när jag satt och klistrade ihop allt det andra. Lite svårt att koncentrera sig ibland när man kollar på film samtidigt ;)

Här är stämplarna som jag fick i veckan:
Fina motiv eller hur?!
Som ni ser, eller kanske inte ser, så står det "out of stock" på huset. Det kom inget hus, men det kom en påse.
Vet inte om den kommer senare eller hur det blir, jag har mailat och frågat så det blir att vänta och se :)

Vidare till något helt annat! Tentan är klar! eller ja den var klar för flera, flera timmar sen, men i alla fall. I morgon bär det av till skolan för att lämna in den och köpa kurslitteratur till nästa del kurs.
Klickade just in på skolans hemsida och kollade planeringen för näst kommande kurs. Visar sig att vi ska ha läst in bok till på tisdag. Ingen rolig överraskning, får se hur tjock/svårt den är. Hinner väl i alla fall börja i värsta fall!

Ska även förbi garnbutiken i morgon och kolla efter vitt fransgarn, hoppas att dom har vitt för en inte allt för dyr peng, plus lite mer molly garn då jag fått ytterligare beställning på hello kitty's.
Det blir nog full rulle denna vecka, men en massa saker att göra!
Hoppas ni får en bra vecka och att ni haft en fin helg (^.^)

Goder Natt

1 kommentar:

  1. Vilka mysiga kort ^^ Du är riktigt duktig på att göra vykort :)

    SvaraRadera