lördag 3 december 2011

59 Frågor

Hittade lite frågor hos Fjuktens Amigurumi som jag tänkte besvara!
Jag har lite tråkigt men orkar inte riktigt hitta på något att göra så det passar bra!

1. Hur gammal är du om fem år? 25 år! Gammal som en stövel :3

2. Vem var den senaste du träffade? Förutom dom som är hemma (min pappa och min näst äldsta bror) så träffade jag min lillebror en snabbas tidigare :)

3. Hur lång är du? 173

4. Vilken var den senaste film du sett? The Cat Returns, super bra film! om man gillar lagom barnslig anime :)

5. Vem ringde du senast? Min lillebror

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Gör så,har skickat ett meddelande med sidan" till min syster som en länk till en blogg :)

7. Vad är dagens planer? Ja, dagen är nästan slut så jag planerar att slöa sen sova! Men dagens planer var att fixa det sista inför marknaden (inte klar kom jag just på -.-'), tvätta och köra ett last med saker till lägenheten.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? "Sms med varandra, bara du ingen annan! = skicka sms

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Ja..... säg de o.O kommer inte ihåg x)

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna

12. När vaknade du idag? Strax efter nio, tidigt för en ledig dag ;)

13. Har du någon gång hittat en katt? Nix :/ jag har velat kattnappa en en gång, kanske räknas?

14. Vilken är din favoritplats? Hos min kille :p ja ni vet för han räknas ju som en plats o.O

15. Vilken plats föredrar du minst? Okänd plats på havetsbotten

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?Förhoppningsvis på en lycklig plats, troligen kvar i mellan Sverige

17. Vad skrämde dig som barn? Ja du.... kan inte minnas att jag var direkt rädd för något speciellt! Nu måste jag fråga min mor!

18. Vem fick dig att skratta senast? Skrattade med min mormor över telefonen :p

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? JaNej, jag och min syster fick en vinylskiva av vår pappa (?) när vi var mindre. Vi hade en av hans gamla vinylspelare på vårt rum och spelade skivan om och om igen. Grease soundtrak! I bland med smurfröst :)

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar :) Har inte haft en stationär sen min första som jag fick i 3/4an av min pappa

21. Sover du med eller utan kläder på dig?Alltid någon form av klädesplagg, varierar mellan kidnappad pojkvän-tröja till full set pj.s med strumpor

22. Hur många kuddar har du i sängen? 7 st, förut brukar jag sova med alla men inte längre så det ska minskas ner när vi flyttar :)

23. Hur många landskap har du bott i? 2 st, Sörmland och Stockholms län

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nix, aldrig varit full (Give me cred!)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, alltid! Är bara barfota när jag går upp/går och lägger mig, eller utomhus när jag tröttnat på obekväma skor :p

26. Är du social? Njjjaaaa lite? :p Är väldigt bekväm med att vara för mig själv

27. Vilken är din favoritglass? !! Bananchoklad vs Hallonsorbe !!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka till Japan!

29. Tycker du om kinamat? Ja en del, har inte testat så många olika rätter :) Thai mat är jag lite mer bekant med

30. Tycker du om kaffe? Smakade kaffe av min pappa när jag var 5-6, och inte testat sen dess. Det luktar äckligt!

31. Vad dricker du till frukost? Oftast juice, annars mjölk/oboy.

32. Sover du på någon särskild sida? Jag har en bestämd plats i sängen, om jag inte sover där så sover jag inte bra. Får svårt att somna in sen vaknar jag var och varannan timme :p

33. Kan du spela poker? Nix

34. Tycker du om att mysa? JA!

35. Är du en beroendemänniska? Ytterst! Godisberoende, pysselberoende, pojkvänberoende, shoppingberoende och en lagom stor kontrollfreak! Jag är en svag människa :p

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nix! "du är speciell och så underbar!"

37. Vill du ha barn? Ja, helst adopterade

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska :)

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nein!

40. Föredrar du havet eller en pool? Hav, men jag gillar pool, det är renare. Så Pool! Vid pool kan det finns en trampolin, men vis havet kan det finnas snäckor. Det blir havet! Men havet är större, men oftast kallare.....  Jag gillar att bada :)

41. Vad spenderar du helst pengar på? Pyssel och presenter!

42. Äger du dyra smycken? Nej, min förlovningsring hade en diamant så den var dyrast, men den tappade jag... nästa ring får ingen riktig diamant utiallatt

43. Har du någon gång testat narkotika? nix :p jag har haft bättre saker för mig

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En fruktkola :3 hmmm kanske ska försöka få en till av pappa....

45. Vem är den roligaste människan du känner? Killen min! Eller mig själv ;)

46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett ärr på min underarm som jag fick när dörren på kaminen åkte igen. Jag fick gå med ett stort bandage ett par dagar. Alla i min skola trodde att jag hade skärt mig, jag gick på en estet skola med många .... deppiga(?) människor :p Kännde mig uttittad ett par dagar

47. Vad har du för ringsignal? "Futatsu no kodou to akai tsumi" av On/off, första openingen till Vampire Knight

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja lite klänningar sen jag var jätte liten, annars har jag ett par silkes pyjamas byxor som jag fick i julklapp när jag var 14 som fortfarande passar och är "hela och rena" som jag använder :p

49. Flirtar du mycket? Nej jag har ingen vidare talang när det gäller de :p (inte för att jag skulle flörta med någon annan än killen min)

50. Var togs din profilbild för din blogg? Hemma hos min mamma morgonen för min student.

51. Kan du byta olja på bilen? Nein!

52. Har du fått fortkörningsböter? Nix har inge körkort :p

53. Vilken var den senaste bok du läste?Bortsätt från kurslitteratur så läste jag sista boken i serien Vampire Academy, värdelöst slut! även om sista  boken i sig inte var bra -.-' och egentligen är ingen av böckerna så bra skrivna men iden med dem/handligen är bra

54. Läser du dagstidningen? Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Det händer, när jag inte sover vilket är större delen av tiden:3

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Ja du... det kom upp någon kanal lite snabbt efter trafikmedelande, vilken det var vet jag inte:)

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Adressen till min lägenhet så jag kunde ringa och fixa med elen :p

59. När var du i kyrkan senast? När jag tog studenten :)

 

 

GRATTIS TILL ER SOM ORKADE LÄSA ALLT!  Ni får en lite stjärna av mig:


Nu är det slut på tramset; Goder Natt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar