lördag 31 december 2011

Amigurumi Totoro

I går blev det en liten amigurumi efter en lång paus, om man räknar bort alla Hello Kittys som har skapats (på tal om det så har jag en beställning på 2 st som ligger och väntar.
Jag har äntligen gjort mig en Totoro! Jag har velat göra en sen jag började virka men av någon anledning så har d.et aldrig blivit av.
Älskar filmen, har sett den ett tio tal gånger och det är en av de få filmer som jag faktiskt äger på dvd ,tror inte jag har en ända film som inte är animerad (^.^')


Han passade ytterst bra i min blomkruka! Så där ska han få stå, ska bara lägga någon under honom så har inte blir äcklig.

Nu tackar jag för detta år! Bloggen har varit i gång i elva månader och jag vill tacka er alla som klickar in och tittar på det jag gör och ett extra tack till er som lämnar en liten komentar, det blir man alltid glad av.

Gott Nytt År!

1 kommentar:

  1. Åh vilken underbar liten Totoro! Jag har också virkat en, men han gav jag bort. Funderar på att göra en till ...

    gott nytt år!

    SvaraRadera