torsdag 1 december 2011

Hello Kitty # 7

I måndags medelade min syster mig att hon ville ha en Hello Kitty tills på fredag (i morgon).
Bra tajmat med flytt,skola och marknad!
Det blev en Hello Kitty ialla fall, 15 cm och frivirkad fast jag har ett mönster :p
Som titeln nämner så är det här min 7.e Hello Kitty och jag har gjort 6 av dem på 4 månader.
Efter att jag gjorde klart denna tänkte jag att jag inte skulle göra en till på ett tag, men ICKE!
Visade den för min pappa och han la in en beställning på en stor Helly Kitty.
Så jag får bege mig till garn affären nästa vecka och köpa mer vitt garn!

Så här blev den, posar så fint på våra flytt kartonger!

 Ett kort blev det till också!
Ett gammalt kort men i alla fall :)
Det är en pressent till min systers pojkväns syster, en 4 årig flicka :)

4 kommentarer:

  1. Jag tajmar bra! :P Den blev jätte fin tack så mycket! :D
    Vad ska pappa med en hello kitty till? :P

    SvaraRadera
  2. NP!
    Han vill väl ha något att kramas med :3 nej men till sussis dotter, sonen ska få en igelkott

    SvaraRadera
  3. Jättefint! :) Önskar att jag var lika pysslig!

    SvaraRadera