fredag 9 december 2011

I mitt fönster

Ojoj viken paus det blev!
Men nu får det vara nog, jag hittade min kamera igår så nu har jag tagit lite bilder på vad jag har i mitt/vårt köksfönster.

Till höger står två små tomtar som jag har virkat, jag gjorde ett par till marknaden som var i helgen och de här två blev över (jag hade gjort 4 små och 3 stora, alla stora blev sålda) och en halmgris som jag ärligt snott av min mor.
 
 Det vänster står två doftljus och en liten skål med polkagrisar.
Polkagrisarna gjorde jag i sommras

 Sedan gjorde jag två garnbollar i förrgår medans jag kollade på film.
 Rött järbo garn och guldigt candy garn!
Den undre ser nästan helt röd ut på bilden, men de tär lite guld i den med.
Dock såg jag nu i ljuset att dom måste klippas till lite :)

Så ser det ut!
Nu ska jag kämpa vidare med min tenta som ska in på måndag, 5 sidor ska den vara på och jag har knappt kommit någon vart! 1 sida är klar så det blir att jobba på i dag och på söndag, och måndag innan inlämnings tiden (15:00) om det behövs.
Hoppas ni gillade mina juliga bilder och får en trevlig helg :)
Ha de bra!

1 kommentar:

  1. Va mycket fint du har gjort. Jag blev särskilt förtjust i polkagrisarna (jag sken upp i ett fånleende, undrar om det beror på att jag ÄR en gottegris...) // Tina

    SvaraRadera