söndag 25 december 2011

Nu när julen är över...

... så känns det dags att städa bort julen! Vilket i mitt fall betyder byta gardiner i köket och lägga undan de två tomtar jag har uppe x)  Jag fick lite fina gardiner av min mormor som jag vill ha upp men först måste jag köpa gardinringar, som tur ska jag med mor och syster upp till IKEA och då blir det att köpa lite olika saker till hemmet :)
Min mormor hade även med sig detta till mig:
 Massor,massor av rundstickor och lite virknålar.
Någor förslag på något enkelt som man kan sticka med dessa? :) kanske någon fint mönster att bjuda på ?

Hoppas att ni hade en fin dag i går! Vi hade det mysig hemma hos min mamma.
Här är lite av det fina som jag fick :
En egen vävdduk av min mormor, silikonmuffins formar av min mor och en sockerburk av min lillebror som jag visserligen  ska ha te i. Min kille fick en finfin diskhanduk (han är kung över disken här hemma) med äppelpaj recept på!
Fick ni något roligt?:)

Ha en trevlig dag!

1 kommentar:

  1. Fast det var väll en vävduk av våran mormor eller? :P

    SvaraRadera