onsdag 25 januari 2012

Älva i rosa och grönt

Här kommer ett litet kort som jag knåpade ihop nu under kvällen :)

Vitt grund papper som jag har färgar med stämpeldynor.
Det mönstrade blompappret kommer från Contry Drive.
Spetsen har jag fått i en tävling.

Clipboard hörn från ÖB.

Motivet är färglagd med touch pennor

Jag var på Slöjd Detalj häromdagen och där köpte jag #D/gloss lack (och lim ;p )
Jag har lagd lack på vingarna och örhänget, det blev riktigt fint :)
Dock syns det inte så mycket på bilden :/

 Jag har snurrat lite papper och färgar det med distress ink och sedan satt en halvdiamant i mitten. 
De små rosorna ser lite persikofärgade ut men dom är mer rosa IRL.


Och så blev det! :)
Nu sitter jag framför tv.n och tittar på "Äkta Människor" 
Jag missade halva första avsnittet så jag får kolla på det i morgon :)

Goder Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar