torsdag 12 januari 2012

Amigurumi Gris

Nu är den klar! Eller ja i går vart den klar :p



En gris bidde det!
Lite jobbigt att det drogs ut på tiden men nu hoppas jag att jag kan få i gång virkningen :)
Måste bara beställa nya säkerhetsögon, alla mina svarta är slut.
Det är ju dom jag använder mig mest utav, i storlek 12 mm, 9 mm och i den senaste beställningen köpte jag även 6 mm.
Grisen ovan fick de sista paret: 6 mm :)
Jag ska nog ta och göra en till gris, fast med hängslen eller något liknande. 
Får se, får se!

4 kommentarer:

  1. Den blev väldans söt. Och göra en med hängslen låter underbart fint :)

    SvaraRadera
  2. Så söt den blev.
    En liten fråga bara, vart köper du dina säkerhetsögon?
    //jonna d

    SvaraRadera
  3. Tack! (^.^)
    Jag brukar köpa mina ögon från Ilkka:
    http://www.ilkkadesign.webshoponline.se/
    Går super snabbt och bra :) rekommenderas verkligen.

    SvaraRadera