söndag 1 januari 2012

Årets Favoriter

Det har varit en slöar dag i dag så jag passade på att kolla igenom bloggen!
Jag tänkte visa ett par av mina favoriter, en per månad.
Here we go!

Januari
Denna apa virkade jag till min mor och den skulle hänga på hennes kontor.

Februari
 Dom här sköldpaddorna virkade jag när jag var i Thailand och min syster fick dom när vi kom hem.

Mars
I mars köpte jag en begagnad hurts som jag sedan målade. Min favorit möbel!

April
 Virkade min andra drake till far min, han har blivit lite av en samlare.

Maj
 I maj gjorde jag ett kort med fjärilar, stilrent men oh så fint!

Juni
 I juni blev det att virka en robot med lite pärlor!

Juli
  Under sommaren lärde jag mig känna min sy maskin bättre och sydde denna weekend bag.

Augusti
Denna sommar var katternas sommar och i augusti skickade jag i väg 8 stycken till Hjärtekattverksaheten.

September
Denna fina canvas scrappade jag fram och nu står den i vårt sovrum så länge, sen ska det sitta i hallen

Oktober
  Jag släppade fram målarfärgerna och lite rubberstamps och förvandlade en tråkig ask till något lite sötare.

November
  Till fars dag broderade jag en blå drake till far min, det gick åt en del garn och tid med det var så värt det då far blev glad!

December
  Så här i slutet av året blev det mycket kort men detta vart ett av de finaste :)


Så har mitt år sett ut!
Roligt att titta tillbaka och se vad man har gjort :)

Någon mer som har gjort en liten återblick? :)
I så fall får ni gärna länka så att jag kan titta in ^^
Om du inte har gjort de så gör en vettja!
Ha de bra!


2 kommentarer:

  1. Självklart har man gjort en återblick! =) Fast min blev inte bara handarbete, trots att det var det jag tänkte först när jag började.. =)

    http://katatrof.blogspot.com/2011/12/mitt-2011.html

    Många kramar och en lyckönskan om ett fint 2012!

    SvaraRadera