fredag 27 januari 2012

Fynda på Lidl

Min pappa tipsade mig om att Lidl hade haft något pyssel i sitt reklamblad. Så vi svängde förbi där innan han körde hem mig.
Och detta fyndade jag:

5 st små punches (äpple, 2 st m. blomma, paraply + en till)
2 st lite större punches ( gran + blomma)
1 st punch (snöflinga)
1 st hörnpunch m hjärtan
1 st bårdpunch m hjärtan

Hela lådan för 119 kr!

2 st dekorationkorgar
5 st transparantapapper
5 st mönsterpapper
4 st filtbitar
5 st wellpapp
20 st enfärgade papper
8 st små mönsterpapper
8 st pipprensare
48 st blandat bling

Totalt 103 delar för 49 kr!



Ja ni vet eftersom jag behöver mer pysselmatrial ;)

Nu ska jag fara till skolan!
Ha en bra dag

3 kommentarer:

  1. Åh, nu vill jag också gå till Lidl! Om det nu finns sådant även här förstås :) Jag har lite pysselsaker som jag inhandlat på Netto och det är ju lite bättre priser när de där affärerna har dem än när man går på Panduro eller liknande, den saken är ju klar ...

    SvaraRadera
  2. Ja det är kul när man hittar riktiga fynd!
    Jag köpte 3 st punches på panduro för 199 kr, och då var det extra pris!

    SvaraRadera
  3. Ja det är kul när man hittar riktiga fynd!
    Jag köpte 3 st punches på panduro för 199 kr, och då var det extra pris!

    SvaraRadera