måndag 30 januari 2012

Grattis till min andra halva!

I dag fyller min älskade 21! Grattis till honom! (^.^)
I går hade vi hans och min familj över på lite fika!

 Födelsedags"barnet" hjälpte mig spritsa tårtmuffinsen med syltgrädde!
På morgonen bakade jag kladdkaka och tårtbotten i muffinsformar.
Muffinsen gröptes ut och fylldes med hallonsylt och vaniljsås, och toppades med grädde med sylt i och strössel.
Och gissa vad? Det smakade som tårta ;)
 Smörgåstårtorna som jag gjorde!
Uppskattades kan jag säga :)
 Lite köpt fika blev det även, dock har vi nästan allt kvar.
Alla var nog lite mätta efter smörgåstårtan ;)
 Lite folk!
Jag har lite bilder när alla är där, dock är det medans när vi åt.
och jag tror inte att det uppskattas om jag skulle lägga upp dom ;)

14 gäster blev det i vårt lilla vardagsrum, hälften av gästerna fick sitta på golvet ;)
Kul var det i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar