lördag 14 januari 2012

Körkorts present

Syster min tog sitt körkort i går! Grattis till henne!
Så jag gjorde en liten present till henne.

Ett kort och en virkad bil fick hon!
 Frivirkad liten grön bil :)

 10x15 kort:
 Bakgrundspappret gjorde jag av ett vanligt vitt papper och distress ink forest moss, snirklarna kommer från panduro.
Blev grymt nöjd med pappret faktiskt!
Nyckeln,bandet och halvpärlorna kommer även dom från panduro.
Bil som jag ritat och färglagt med Touch pennor.
Gjordes sent i går (eller jag tidigt i dag runt 1) så det blev lite kladdigt (-.-')
 Bokstäver och tårtpapper från panduro.

Kortet deltar även i pysselmyrans tävling där temat är monokromatisk utmaning = man får använda en färg i olika nyanser+ svart och vitt.

5 kommentarer:

  1. Vilken fin liten sportbil....

    SvaraRadera
  2. vad du år duktig på att vika på frihand. Och den blev super fin den lilla bilen :)

    SvaraRadera
  3. Riktigt tjusig bil, den blir hon glad över :D

    SvaraRadera
  4. Du är allt bra finurlig du Becca. Så söt bilen var och kortet var ju jättefint.
    Gammelmoster

    SvaraRadera
  5. Tack för de fina kommentarerna (^.^)

    SvaraRadera