måndag 23 januari 2012

Kort i blått och grönt

Fredags flörten hos Magdag scrapbook var att lifta en layout. och så här blev mitt kort:

 Bakgrund pappret är ett vitt papper som jag har färgat med distress ink, snirkel stämpel kommer från panduro och grattis stämpeln kommer från reprint.

Blommor från you do, spetsen har jag fått från någon tävling, den gröna halvpärla från panduro och de bruna från reprint.

Stämpeln kommer från Josefin Skapar och är färglagd med Touch pennor

Berlockerna har jag köpt från tradera,

Total nöjd med det! 
Det var lite kul att ha så stor konstast mellan bakgrundens mörka gröna/bruna och allt de ljus blåa.

1 kommentar:

  1. Vad kul du använder dig av mina stämplar! Jag ska försöka göra lite fler snart. har haft så mycket annat man snart så ska jag rita lite till =)

    SvaraRadera