söndag 5 februari 2012

~* MönsterTävling *~


*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~
Nu är det dags för en liten tävling igen!
Denna gång kör vi en snabb tävling som pågår till och med söndag!

Tävlingen har 2 vinnare och priset är ett av mina egna mönster.

För att vara med i tävlingen behöver du:
- Lämna en kommentar där du berättar vilka två mönster du vill ha.
Lämna även din mailadress
-Länka även från din egen blogg med bilden ovan!

Att vara följare är inget krav, men om vinnaren är en följare så får den ett extra mönster :)




Det här inlägget ligger högst upp t.o.m söndag 

Lycka till!

*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~

11 kommentarer:

  1. Igelkotten och kon är mina favoriter.
    Dom skulle vara fina till mina barnbarn.
    Följer din blogg
    mvh
    elainesbild@yahoo.se

    SvaraRadera
  2. Måste man ha blogg för att tävla? Annars är jag gärna med och gillar dina mönster på kon och draken.
    karolina20_ (a)hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag bara älskar igelkotten och draken.
    Jag är följare sedan en tid tillbaka.
    Mvh Cecilia Huss
    www.hjarnans-virvlingar.blogspot.com
    hussan.st@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag tycker bäst om den stora ponnyn och draken.
    Är följare sen innan och lägger upp bilden på min blogg.
    Pysselmajorna@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Hej klart man vill vara med och prova lyckan....Jag skulle vilja ha igelkotten och grodan om jag fick välja.
    Läser din blogg ofta .
    Marre71@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. HEJ! Jag köpte ett mönster av dig på tradera (Kon), jag tyckte det var jättefint så måste verkligen testa lyckan (för hundrade gången, jag har alltid haft en hemsk otur, men testa fungerar ju alltid).

    Jag hade jättegärna vunnit Grisen och draken :D

    Kramar!


    Granarchist.blogg.sr

    SvaraRadera
  7. Förlåt, lämnade min bloggaddress istället för min mailadress. Min MAILadress är:
    kastkatt@hotmail.com.

    Trevlig helg :)

    SvaraRadera
  8. Hej jag följer din blogg numera och om jag vann skulle jag vilja ha draken för den var riktigt cool :) även kossan var söt :)

    Bloggen: www.bowservirkar.blogspot.com

    Mailen: Stigmatofilist@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag tycker att grisen och grodan är jättesöta majkatt@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Jag tycker draken är riktigt grym och grodan är gullig. Hoppas på tur.
    Mvh agge_a_son@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hej hej
    Jag var helt säker på att jag redan hade lämnat kommentar här redan, men det finns inte. Antingen spökar blogger eller så kunde jag helt enkelt inte bestämma mig för vilka två mönster jag gillar bäst, för alla är så himla fina. Däremot är det svårt att hitta bra mönster på kossa så den är nog en av favoriterna, och så får det bli draken tror jag, eller grodan.... nä draken får det bli :)
    Länkar på bloggen...
    Kram

    SvaraRadera