tisdag 21 februari 2012

Min samling så här långt!

Usch, det har blivit grymt dålig uppdatering här!
Jag har haft en hel del i skolan, kommit hem sent och varit hur trött som helst, vilket har gjort att det inte har blivit så mycket pyssel. Förhoppningsvis blit jag lite piggare nu när våren kommer så det blir lite mer gjort ^^

Jag fick i alla fall en pony leverans i dag och tänkte passa på att lägga upp en bild på min samling!
Det har väl gått lite mindre än en månad sen jag började (tror jag) och jag har fått ihop en del!
Hehe! Sambon min bara skrattar ^.^

4 kommentarer:

  1. Varenda gång du börjar med en ny hobby kvinna! Du är ju galen! Förstår inte hur jag kan vara din syster....
    Du tycker föresten inte att du borde bjuda över din älskade syster på fika eller?!

    SvaraRadera
  2. Kan hon vara släkt med sin mormor?
    Vad tror du Emma.
    Tycker allt du är rätt gullig Becca. Och framförallt duktig.
    Kram från Gammelmoster

    SvaraRadera
  3. Hehe något måste man ju hitta på ;)

    SvaraRadera
  4. wow inte illa på en månad må jag säga! :D

    SvaraRadera