söndag 12 februari 2012

Pony med Bling & Baby Surpice

Jag var över hos min vän i dag och tog med mig en pony att fixa med medans hon bakade :)
Jag målade kroppen svart i går kväll så det var bara att började med detaljerna direkt :)
Lite jobbigt var det att hon var så mjuk vilket gjorde att det var svårt att sätta i hålet då hela huvdet åkte en -.-'
Men det gick iaf!
Reslutatet blev detta:





Håret är en blandning av vitt och grått, det vita lyser lite blått i visst ljus :)
Hon är till salu för 200 kr + frakt om det är någon som är intresserad ;D


Sen tänkte jag även visa en av mina ponys som jag fick i veckan: Baby Surprice!
Hennes hår är jätte fin och symbolerna är i bra skick ^^ hon är lite smutsig så jag måste tvätta henne igen.jag tvättade alla kl 12 på natten och missade en hel del (^.^')
Dock har hon ett litet hål under ena foten, ser ut som att någon har kört igenom en nål :p

Goder Natt!

2 kommentarer:

  1. Så fina, vad duktig du är. Tror aldrig jag hade haft tålamod att måla en ponny :)

    SvaraRadera
  2. Tack ^^ Hehe ja det tar lite tid! :)

    SvaraRadera