måndag 13 februari 2012

Presenter & Baby Cuddles x2

I dag fyllde en vän till mig år, så när hon svängde förbi för att hämta lite saker så fick hon även med sig en liten present och ett kort :)
Paketet innehöll 3 st Lego Blind Bags (det är hon som även sitter och gör pony's med mig! Hon samlar även på lego ) och kortet gjorde jag för ett tag sen men det passade henne bra då hon gillar japan/anime/manga/cute stuff (^.^)
Grattis till henne!




Sedan tänkte jag även visa två av mina andra ponys! Baby Cuddles (x2)


Den ena har ingen svans som ni ser! Det är lite roligt att se färgskillnaden på dom också ;)

Jag funderar på om jag ska sno svansen från den som har och sätta den i den som har mörkare färg och sedan göra en custom av den andra. Baby Cuddles verkar vara en ganska vanlig pony (?) och den med svans har en ganska stor rosa fläk på munnen.
Vad tycker ni??
Dom är ju väldigt söta tillsammans :p
Jag har även en till cuddles på väg till mig  (^.^') kanske ska jag satsa på en Baby Cuddles arme ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar