måndag 6 februari 2012

~* Tävling Vinnare *~

*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~

I går avslutades min tävling och jag tackar alla som ville vara med (^.^)
Två vinnare är dragna och den första vinnaren blev:
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
 *~.~*
*~.~*
*~.~*
!Som får mönster på min Drake och Gris! 

Nästa vinnare:
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
*~.~*
 *~.~*
*~.~*
*~.~*
!Som får mönster på min Kossa och Drake!
Jag mailar ut mönstren under kvällen!

Tack igen till er som var med och grattis till vinnarna (^.^)

*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~*~*~.~*~

3 kommentarer:

  1. YEEEY :D Oh vad roligt :D DU har min mail tror jag? Här är den igen annars:
    Kastkatt@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du blev glad^^
    Mönstren är redan skickade ;)

    SvaraRadera
  3. Det går bara bra att göra ett inlägg :) Draken var kul att göra och tanken är att jag ska göra en till snart :)

    SvaraRadera