torsdag 29 mars 2012

Grymt rolig morgon!

Hur kan man inte bli glad när man får detta på morgonen:
Awesome or what?! :)
Och det innehöll detta:
Dom tre till höger kom i går men dom fick vara med på bilden iaf!
Den oranga ponyn (baby tis tac toe) är den näst sista som jag behövde för att fullborda mitt fjärde set, den sista är på väg!
Kanske den är den som kommer med AVI't. Antinge det eller så är det ett packet från USA, men det känns lite snabbt
Jag har fått en väldigt fin Keypers sammling nu:
 Den oranga är för stor för att stå i skåpet, så den får bo ovanför TV'n med mina(våra) barndoms ponysar.
Sen fick jag även hem det här halsbandet som är handgjort från en tjej i Storbrittanien:

Nu i efterhand önskar jag att jag hade beställt något till ^^'
hmm var länge sen jag hade på mig något rosa xD

Ha de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar