tisdag 20 mars 2012

Ponyverkstad

Nu när alla detaljet är avklarade gällande ponyn som jag ska göra åt en tjej är det bara att börja!
Jag beställde hår förra veckan så det borde anlända vilken dag som helst.
Blev just klar med att måla om kroppen, jag måste kolla i dagsljus för att vara 100% säker, så jag borde kunna lägga på leran i morgon, måla kläderna och ögonen + lacka allt på torsdag för att sedan sätta i håret på fredag. :)
Man kan ju hoppas iaf ;) Får se hur det går med skolarbetet först.

Har även fått en till beställning på en pony men har varken fått hår eller bait (ponyn som jag ska använda mig av) så det är lite svårt att börja :) Annars hade jag kunnat varva mellan de båda jobben, det har jag gjort förut. Jätte skönt att ha något att göra medans färgen/leran/lacket/limmet torkat ^^
Det blir lätt att man blir ofokuserad och tappar lite intresset, bättre att hålla igång hela tiden!

Så här ser det ut på vårt vardagsrumsbord förtillfället!
Jag hade faktiskt överget den platsen för några veckor sen, men nu är skrivbordet täckt med massa saker igen!
Ja, jag har fyllt 2,2 m skrivbord med saker -.-' *Suck*
Egentligen är det inte så mycket saker, jag skulle säkert kunna trycka ihop allt på ena skrivbordet men jag vill inte riskera att ta sönder något så det får vara!

Då jag känner att jag har varit oerhört oproduktiv idag ska jag nu över ge datorn och ta hand om berget med disk som äter upp mitt kök!

Goder Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar